RETOURBELEID
BEDENKTIJD 14 DAGEN
Mocht je toch een artikel moeten retourneren dan is dit bij Beauty Clinic Tiel geen probleem. Wij helpen je graag verder. Onderstaand vind je onze garantieregels en protocol hoe je artikelen kunt retourneren.
Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren, de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening.
Wanneer je ervoor kiest het product te retourneren, zal het product met alle geleverde toebehoren, in originele staat en verpakking, ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd aan Beauty Clinic Tiel geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van het retourproces, dien je eerst telefonisch contact op te nemen met Beauty Clinic Tiel zodat we een retourformulier kunnen sturen/mailen die je volledig dient in te vullen.
Na ontvangst in goede orde zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten op je bankrekening.
Let op: het product mag niet beschadigd, gebruikt of geopend zijn en moet in de originele verpakking zitten!
Wij begrijpen dat je het product goed wilt bekijken en beoordelen maar maak het om geen enkele reden open en draai niet aan eventuele doppen. Zo komt de sealing van het product los en nemen wij het niet meer terug.
Foutieve producten ontvangen? Controleer altijd eerst jouw bestelling, voordat je ze uit de verpakking haalt. De producten mogen niet onrechtmatig in gebruik worden genomen en vervolgens aangemeld worden voor retour.
De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren ten aller tijden je pakket aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt altijd bij jou of PostNL (indien aangetekend).
Mocht je het product willen ruilen voor een ander product zullen de kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product voor eigen rekening zijn.
LET OP!
Mocht je product niet meer werken (denk aan pompjes etc.) ga dan nooit zelf sleutelen aan het product! Wanneer jij het product zelf hebt opgemaakt of hebt proberen te maken nemen wij het niet meer terug! Een opening of verandering aan het product kan er namelijk voor zorgen dat het product helemaal niet meer werkt. Het kan voorkomen dat wij jou telefonisch begeleiden met het open maken van het product, in dit geval is dit onze verantwoording.
- Wanneer jouw product niet werkt, vragen wij altijd om een foto of filmpje van het product. Zo kunnen wij beoordelen of het echt stuk is of dat het product misschien verkeerd gebruikt wordt.
- Wanneer wij beoordelen dat het product aan de hand van de foto of video, toch defect is mag deze retour gestuurd worden. Bij ontvangst zal er een onderzoek gestart worden om uit te sluiten wat er defect is en of het product niet met opzet is beschadigd.
- Wanneer wij constateren dat het product opzettelijk na een gebruik periode is beschadigd vergoeden wij het niet en zal het defecte product ook niet teruggestuurd worden.
- Het kan ten aller tijden voorkomen dat je het product laat vallen, gelukkig kunnen sommige producten tegen een stootje. Maar niet allemaal! Pompjes, glas en rollers zijn hele gevoelige producten. Voor vallen en stoten zijn wij niet verantwoordelijk en kunnen wij helaas niks voor je betekenen. Ga zorgvuldig om met je producten en leg ze goed en veilig weg na gebruik.